منتديات كول على طول

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات كول على طول

منتديات كول على طول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل جديد لاحلى شباب وبنات

منتدي شاباب كريزي يرحب بكم م

2 مشترك

نكت+نكت+نكت

حماده سند
    حماده سند
    عضو جديد
    عضو جديد

ذكر
    العمل/الترفيه : نت
    المزاج : حشيش حاجه تيجى كده

نكت+نكت+نكت Empty نكت+نكت+نكت

مُساهمة من طرف حماده سند الجمعة أكتوبر 31, 2008 2:23 pm

أواحد صعيدى عداة العيب استنى اللى بعدة

صعيدى عمل باب قزاز ركبلة عين سحرية

واحد صعيدى **لان شاف قشرة موزوهو ماشى قال ربنا يعينى على الوقعة

مرة ابو العربى ركب مركبه فقامت عليه موجه راح مطلع المطوه قال له بلآش انت يا بحرّّّّّّّّ‌‌‌‌‌

مرة حوت دخل كنال بورسعيد وبيبلع كل حاجة يحدفولة ثلاجة يبلع.. بوتوجاز يبلع 00غسالة...؟ و ف مرة ابو العربى ماشى اتزحلق وقع فى الكنال بلعة الحوت جة اخو ابو العربى قال لأم العربى لازم نطلع ابو العربى من بطن الحوت....قام اصطاد اخو ابو العربى الحوت وقال لأم العربى.. علىّّ النعمة من نعمة ربى.. فتحت بطن الحوت.. لقيت ابو العربى فاتح بوتيك

مرة إتنين حشاشين قاعدين يحششوا فى الترب ..طب عليهم البوليس.. فواحد منهم هرب و التانى راح إستخبى فى الترب..فشافه الظابط, فجاله يقولله انت بتعمل ايه هنا عندك..رد عليه الحشاش وقاله يا بيه هو الإنسان مخلوق من ايه؟ فقاله من تراب ..فرد عليه الحشاش..طب على النعمه انا لسه مخلوق دلوقتى

واحد من مصر اتجوز صعيدية وفى يوم رجع لمراتة وهو بينهج قالتلة مالك قالها اصلى انا كنت بجرى ورا الاوتوبيس علشان اوفر الخمسين قرش بتوع الاوتوبيس قالتلة ياريتك انت جريت ورا تا**ى وفرت خمسة جنية

واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب.. أو نسيت مفتاح الشقة.. قالت لها طب أنتى أرحم مني أنا جوزي كل يوم يقولي أنا شفتك فين قبل كده
    mido
    mido
    Admin
    Admin

ذكر
    العمل/الترفيه : ...................
    المزاج : رايق

نكت+نكت+نكت Empty رد: نكت+نكت+نكت

مُساهمة من طرف mido الجمعة أكتوبر 31, 2008 2:30 pm

شكرا ياقمر
    تسلم ايدك lol!

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 1:46 am